Feeds:
Wpisy
Komentarze

Archive for 3 stycznia, 2015

Po świętach następuje moment wycofania. Wielogodzinne posiedzenia w szerszym gronie wyczerpują, trzeba poświęcić trochę czasu na pobycie z samą sobą. Wynika z tego też niechęć do składania noworocznych życzeń. Ale gdy tylko mija to międzyludzkie szaleństwo, ta atmosfera przymusu radości z bycia z innymi (żywcem wyjęta z reklam i korporacyjnych metod pilnowania się nawzajem), można ponownie wypłynąć na powierzchnię i z radością wrócić do ludzi. Mam nową roboczą definicję przyjaźni. To gotowość do przedarcia się przez niesprzyjające warunki pogodowe, by sobie pogadać, pobyć razem. Noworoczne rozrachunki. Wykasowałam kilka nieużywanych numerów. Zauważyłam, że z wiekiem łatwiej odpuszczam. A potem był nieoczekiwany telefon. Nie tylko ja mam myśli o relacjach.

Read Full Post »